zondag 25 augustus 2013

Hoe red ik me hier uit?

Regelmatig vallen de zonen met hun vrouwen bij ons binnen Soms zijn ze echt op bezoek, de andere keer is ons huis gewoon even thuis, omdat ze in de buurt een andere afspraak hebben en het dan makkelijk is om op je oude kamer te overnachten.
Zo ook dit weekend was de jongste hier samen met zijn vrouw. De een heeft een etentje met vriendinnen, de ander met z'n maten een spelletjesavond Carcasonne.

Aan het eind van de zondagmorgen is iedereen weer boven water en ontbijten/lunchen we uit het vuistje. Ik ben nog gauw even een blogje aan het lezen.... en dan ( daar was deze lange inleiding voor) : "zeg mamma maak je ook nog wel eens wat? Je bent volgens mij meer aan het lezen over quilts, dan dat ik je ze zie maken... Ben je al aan een quilt voor mij begonnen? Hoelang doe je daar over? Heb je die lappen al gebruikt, die je van ons gekregen hebt?"

Woh... dit zijn gewetensvragen. Heb ik de laatste tijd ook niet het idee, dat ik met wel honderd dingen bezig ben, maar al sinds lange tijd niets af heb gemaakt? 

Heb toen wel m'n projecten laten zien:
  • 3 mandjes met manden ( zijn er nu 150)
  •  het begin van het middenstuk met  de vliegende ganzen voor de hartenverzameling




  • m'n 10 blokken van de kleine Jane


  • de kerstblokken van de bloggersquilt 

  • m'n sterren

  • de lapjes die klaar liggen voor de magic tiles
  • de quilt die bijna klaar is voor meneer Janssen
  • en m'n deur quillt
En dan heb ik niet laten zien wat ik in m'n kladblok heb staan , snode plannen voor een winterklus.

Wel ze waren gelukkig een beetje tevreden met hun  moeder, zit niet alleen maar achter laptop naar mooie quilts te kijken.

Het afscheid vandaag was als volgt:

"Hoie mam, ik kijk thuis nog even op google om een quilt uit te zoeken, is die dan volgend jaar klaar met sinterklaas?"

O, ik houd van mijn zonen en dochters ;)



2 opmerkingen:

  1. Dus je mag niet meer zoveel op je laptop ;-) En je bent wel met veel verschillende projecten bezig, ik ongeveer de helft ervan.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bekend probleem ;-)
    Begin ik aan een nieuw project dan zegt zoonlief : Oh, zijn die andere dan al klaar ?!?!
    Grrrrr

    BeantwoordenVerwijderen