donderdag 5 september 2013

Kerst- oftewel de bloggersquilt 2013

Een warme donderdag met weer een nieuw blok op het  blog van Jacqueline.

Ik gebruik de 15 # cm blokken voor een kerstquilt. En ik moet zeggen dat de inzendingen aardig geschikt zijn. Veel verschillende soorten sterren.

Door de vakantie liep ik flink achter. Deze week is al blok 36 verschenen.

Afgelopen twee weken is er hier wel wat productie gemaakt.

Alles met voorbedachte rade, want volgende week, dan heb ik mijn handen vol aan een nieuw klein hondje, dat dan het nest mag verlaten.

Ze heet Juultje en is een kruising van een Jack Russel en een ruwharige teckel, het is een schatje om te zien. 



En op de tweede foto zie je, dat het al een echte jachthond is. Je zult maar een blaadje tegenkomen ;)



Dus vandaar een hele rits blokken, ik probeer zover te komen dat het straks alleen nog quilten is, als Juultje slaapt.
















Fijne dag.










12 opmerkingen:

  1. Ohhhh wat een leukerd !
    Je blokjes ook... Maar dat hondje.... Om te knuffelen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben nu al een groot fan van Juultje!
    :o)
    En je blokken natuurlijk ook!
    ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oooo, smelt, wat een schatje!!!!! Wat een poepie!
      Je blokken zijn super! Veel s6 met het volgende blok!

      Verwijderen
  3. Wat een schatje!!! Veel geluk met de kleine!!,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje, veel plezier ermee. In het verleden hebben we 2 Jack Russels gehad, het zijn heel plezierige actieve hondjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig hondje!!!En je Kerst blogger blokjes zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een dotje, die Juultje van jullie, veel plezier met opvoeden van dit schatje! Dat zal een feestje worden, de levenslust fonkelt in de oogjes!
    Wat een prachtige blokken heb je gemaakt! Dat wordt een prachtige kerstquilt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig hondje. Veel plezier ermee volgende week. Dan zal er wel niet veel van quilten komen....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou gelukkig is Juultje nog klein dus ze zal nog veel slapen. Het is echt een schatje hoor. veel plezier en sterkte met opvoeden.
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattige blokjes en wat een schattig hondje, ik voel gewoon het gewoon het zachte puppyvelletje, mmmm
    groet, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Juultje is so cute!
    Beautiful blocks. Thanks for your visit, kisses!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Juultje Hoi, ik groet u! Mijn menselijke moeder geeft me altijd ook de blog :-) Ik denk dat het zal moeten helpen met het naaien :-))
    Adélka

    BeantwoordenVerwijderen