vrijdag 29 maart 2013

Kattenquilt

Dit is meneer Janssen de tweede. Een respectabele kater van bijna 9 jaar. Hij is al vaker hier in beeld geweest, omdat bij bijna alles wat ik doe, ik gezelschap heb van Janssen.

Op de foto zie je dat hij ook op deze foto op iets zachts zit, z'n poten zijn al verdwenen in het kussen.

Zo gaat het met quilts ook, of kruissteekwerkjes, haak- en breiwerkjes zijn ook favoriet.











Toen bedacht ik slim te zijn om een quiltje speciaal voor hem te maken. Zo van die ligt dan ergens in de kamer en dan heeft ie zijn eigen plekje.

Oranje stofjes, wat restjes die waren snel gevonden, eenvoudige blokjes..


Met latten gedubbeld en nu gaat het quilten weer beginnen.



Maar wat denk je wat?


Janssen heeft naar deze werkzaamheden gekeken, zich omgedraaid en deze quilt niet meer aangekeken.

Te fel van kleur? Nog niet langgenoeg op stapel "to do " gelegen?






Vind zelf de kleur wel toepasselijk in april met al die koninklijke oranje zaken.






 


Fijne dag.





4 opmerkingen:

  1. Misschien kun je als jij en de quilt en meneer Janssen in 1 ruimte zijn het volgende mantra denken: "Deze quilt is NIET voor jou meneer Janssen" blijven herhalen tot de boodschap aankomt, je zult zien dat Meneer Janssen nog nooit zo tevreden een quilt heeft ingepikt als dan.
    Prettige Paasdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, dat had ik je van te voren wel kunnen vertellen dat ie daar niet op wil,haha..
    Heerlijk hé die eigenzinnige beesten, ze doen wat ze zelf willen. Ik ga echt niets meer speciaal voor ze maken, want ze gaan toch alleen maar op dingen liggen, waarvan het eigenlijk niet de bedoeling is..Fijne paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Carin. Dank je wel voor je reactie op mijn blog, leuk!!
    Die meneer Janssen is maar eigenwijs hoor, zoals zoveel katten, haha. Wie weet dat hij met Koninginne/Koningsdag toch de voorkeur gaat geven aan dit leuke oranje quiltje. Groeten van Chris.

    BeantwoordenVerwijderen