maandag 18 februari 2013

Na hart (d ) werken is het goed ......

Vandaag de voortgang van de hartjes. Gaat niet heel hard ( niet met een T). Ben echt aan het oefenen met het needle turn appliceren. 
 
Heb al wel een heleboel hartjes voorbereid en in het plastic cake doosje gedaan.

Als ze klaar zijn dan mogen ze in het mandje ;)




 

 



Heb een beetje gekeken wat ik straks met de hartjes wil gaan doen.  
Hart aan hart vind ik niet echt geslaagd, al is het maar dat ik dan 2 jaar hartjes moet appliceren en ik zoveel andere dingen ook op de rol heb en leuk vind om te maken.

Maar met een effen blok of een bloemetje ertussen? 

En jullie hebben vast nog wel meer ideeën?
 




5 opmerkingen:

  1. Carin, wat ziet dit er toch mooi uit met deze hartjes!! Ja, hoe je de hartjes aan elkaar wilt maken...
    Je zou ook met een blok in het midden kunnen werken bv 9 hartjes, en dan met effen randen erom heen. En dan weer harten rand /effen rand. Het is maar een idéé.
    Succes! Groet, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de bloemetjesstof (herken ik daar een dekbedhoes van Ikea?) lekker fris tussen je hartjes, het staat speels en de kleuren zitten in je hartjes, dus als ik mag kiezen ga ik voor de laatste optie.
    Veel plezier met het maken van hartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie hartjes, ik vind die stof met die bloemetjes er wel heeeeeel erg lief bij staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi en ik vind het juist het mooist met die rode stof er tussen, lekker pittig contrast!

    BeantwoordenVerwijderen