vrijdag 20 april 2012

Borduren in ontspanning: mandala's

Net als broddelwerk borduren, is mandala borduren een ontspannende bezigheid.
het enige waar je op moet letten is de symmetrie ( wat niet altijd lukt ;) en de kleurenkeuze.
Je bent vrij in patronen en komt tot verrassende combinaties.
De bovenste "rooie" heb ik in 1 jaar geborduurd.  De onderste is na 2 jaar nog niet af en gaat alleen in vakanties mee.
Ik geniet van het maken van deze "mandala's, maar wat ik er verder mee moet..........?



3 opmerkingen:

  1. Wat een bijzondere borduurwerken zeg, ongelofelijk mooi!! Ik heb ooit eens mandala's ingekleurd, vond het heel fijn en ontspannend om te doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie dingen zie ik hier: prachtig geborduurde mandala's. Een rozenwerkje dat misschien niet volgens de laatste mode is, maar wel heel erg leuk! En die eieren, daar moest ik om lachen (gezichten) en glimlachen (schaapjes!)...

    BeantwoordenVerwijderen