vrijdag 6 juli 2012

Krabbel tijd


Als het zomer is en dan bedoel ik echt zomer, met open deuren en een niks hoeft en moet  gevoel, dan is het tijd dat de krabbel lappen weer te voorschijn komen.


En deze week was het zomergevoel er al een beetje. Deze lappen zijn klaar en ga ik in de herfst verwerken in... ja wat? Wellicht een tasje?











Mag nu aan nieuwe krabbellappen beginnen, hoewel er nog wel een paar klussen liggen die wel af "moeten".







Voordat we richting het zuiden gaan moet voor de zekerheid een babydekentje afzijn.  Lijkt al best een berg, maar als je het uitlegt op tafel, zie je dat ik nog wat te doen heb.


2 opmerkingen:

  1. Gewoon doen waar je zin in hebt..... ik ben ook aan het afmaken, maar er komt altijd van alles tussen......
    EERST en EVEN zijn woorden die veel door mij gebruikt worden.........maar ik ben het me wel bewust: dat scheelt.
    Groeten van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dekentje wordt leuk hè? Al die kleine vierkantjes bij elkaar zien er zo lekker tuttelig uit vind ik. Positief bedoeld hoor! Succes en veel plezier met afmaken.

    BeantwoordenVerwijderen